Obľúbené filmy (10)
Old Boy (2003)
Po vsech strankach dokonaly fim, jeden z nejlepsich ktery jsem kdy videl.
Nebezpečné známosti (1988)
Vertigo (1958)
Golfová palica (2004)
Snad nejlepsi reziseruv film. Mysteriozni love story par exellence. Nadhera!
Náuka o snoch (2006)
Sen noci svatojánské (1959)
Rozhodne jeden z nejnadhernejsich projevu lidskeho ducha a tvorivosti, ktere jsem mel moznost zatim v zivote spatrit.
Čínska štvrť (1974)
Tohle je jeden z vrcholu americke kinematografie nejen sedmdesatych let. Jen malo co je takhle dobre. Asi nejoblibenejsi film meho detstvi. (Ano tajne jsem se dival skulinou mezi dvermy.) Co psat vic...? Ano nejlepsi herci,nejlepsi kamera,nejlepsi hudba a scenar. Duch Phila Marlowa konecne spocinul v klidu.
Armáda tieňov (1969)
Komplexni film, pomaly a malo akcni, presto tolik napinavy. Lino v netipicke roli intelektualniho odbojare je primo uhrancivi.
Juríka (2000)
Dokonaly film, tezky, ale absolutne dokonaly.
Ohňostroj (1997)
Diky za vsechno ... Takeshi.