Recenzie (6 410)
Kačacia polievka (1933)
Jedna z najbláznivejších komédií tých čias. Je paradoxné, že v dobe svojho vzniku veľké úspechy neslávila.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Prostý príbeh omylom zabudnutého škaredého mimozemšťana a desaťročného chlapca si musí získať srdce každého diváka. Silná emotívna scéna šprintu na bicykloch je skvele natočená a berie dych.
Dannyho jedenástka (2001)
Profesionálne natočená pohodovka s charizmatickým Clooneym, ktorý je hnacím motorom tohto projektu. Je vidieť, že všetky hviezdy sa náramne bavili a preto vzniklo svieže príjemné dielo.
Amadeus (1984)
Vynikajúca dráma závisťou a priemernosťou týraného Salieriho a roztopašného mladého Mozarta, pre ktorého je hračkou skomponovať hudobné dielo, nie je klasickým biografickým dielom. Nesústreďuje sa na slávneho Mozarta, ale na súboj priemernosti a geniality. Vynikajúci Hulce ( Mozart ), bravúrny Salieri ( Murray Abraham ), precízna réžia Miloša Formana a pod kožu derúca sa čarovná hudba nemôže nechať nikoho ľahostajným.
Queen's Greatest Hits (1992) (koncert)
Milujem Queen. Dobré klipy, ešte lepšia hudba.
Trhák pána Bowfingera (1999)
Výborná inteligentná komédia so skvelým Martinom. Ukázalo sa, že aj Murphy nezabudol hrať, len potrebuje poriadny scenár. Príjemný a zábavný film.
Základný inštinkt 2 (2006)
Erotický thriller ? Erotika sa kdesi vytratila a na thriller treba lepší scenár.
Hráči (2003)
Tento film ma príjemne prekvapil. Nie je to žiadna sláva, ale ani hlúposť. A Sly v úlohe karbaníka sa mi páčil.
Päť lupičov a stará dáma (2004)
Slušná čierna komédia, v niektorých chvíľach som sa dobre bavil.
Prehistorický zabijak (2002)
Toto je urážka filmu ! Po pol hodine som rýchlovkou preletel film, aby som zbadal tú potvoru. To som nemal robiť, lebo som šiel spať ešte viacej nahnevaný. Aj na seba.