Recenzie (11)
Charleston (1977)
Bavila jsem se, ale nejlepší na celém filmu je ten dabing! To je umění samo o sobě, perfektní! :-)
Kúzelnik Žito (2018) (TV film)
Náhodou pěkná pohádka! Vtipná, milá, hudební vložka se mi líbila, byla dost kvalitně zazpívaná. Hlavní hrdina je super, herec šikovný - hlas mi byl povědomý a on to byl dabér prvního Mikuláše. Kdosi se tady podivoval, čím princeznu zaujal - ti lidé asi nezažili lásku na první pohled, kdy pro druhé zcela iracionálně dojde ke "ztrátě hlavy" :-).
Záhradka pod hviezdami (2017) (seriál)
Milý večerníček, s poučením, jak se k sobě chovat - je to pro děti, takže úplně perfektní!
Sin City - mesto hriechu (2005)
Svižná podívaná! Jediná slabina je J. Alba, ta se tam naštěstí většinou jen svíjí, takže ok :-)
Better Off Single (2016)
Zdlouhavé, pořád časové skoky, na to, že by to měla být oddychovka se člověk musí pořád soustředit - to by bylo ok, ale když jen přemýšlíte, jestli aktuální scéna je jako před nebo po pěti předchozích scénách, zájem o vlastní děj už opadá..
The Model (2016)
Modelka aneb jak odradit holčičky od modelkovského snu.. Nic moc.
Dcera (2015)
Pomalejší průběh, ale o to komplexnější vytváření atmosféry a popis charakterů. Skvělý film!
Do práce! (2016)
Hodně dobré! Pokud jste někdy hledali práci, určitě se v tom najdete. Poselství filmu je fajn: je nutné pracovat, ale snad nás to někdy bude i bavit, pokud se do toho opřeme :-)
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Päť podozrivých (2003) (epizóda)
Nejzajímavější díl z hlediska děje i zpracování.
Život je život (2015)
Skvělá zábava na odreagování!