Recenzie (53)
Docent - Presso s mliekom (2023) (epizóda)
Všechno až na Terezu Ramba v pohodě. Ta je hysterická až uměle. Navíc to, jak jí vrah dostane k době domu, je dost trapný a pokud tomuto naletěla, tak se ta její role docela všímavý, i když totálně hysterický, policajtky naprosto popře.
Premlčané (2022)
Tempo na začátku je pomalé. Až jsem měl nutkání to vypnout. Potom to nabere docela spád. Někteří herci docela "přehrávají" a nepůsobí to věrohodně. Konec tak trochu "odfláknutý". Výsledek neurazí/nenadchne. 60%
Absolvent (1967)
Tak toto bylo neuvěřitelné
Ukradli torzo Jupitera (1980)
Jednoduše fantastický film s grandiózním dabingem.
Diego Maradona (2019)
Vynikající...opravdu jsou to výživné dvě hodiny plné života jedné hvězdy...
Podporujte svojho šerifa! (1968)
Už dlouho jsem se tolik nezasmál. Naprosto skvělý :-D
Dubček - Krátka jar, dlhá zima (2018)
Povedené
Zlatý podraz (2018)
Největší chybí celého filmu je pomalý tempo. Místy je to fakt utahaný.
Veľký dar (2017)
Kvalitní film. Zajímavý příběh.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Ale jo. Má to spád. Děje se toho hodně, ale příběhově je to slabší. Na konci jsem byl i naštvanej. Ten konec je až patetickej. Dávám 65%, ale spíš za akční pojetí než že by to byly dobrý Star Wars.