Obľúbené seriály (10)
Vychováni vlky (2020)
WOW !!! Konečně pořádné scifko. Už ani nepamatuju, kdy sem viděl něco lepšího. A na dnešní dobu Avengers atd. bezkonkurenční sci-fi seriál. Mandalorian mě taky nadchl, i když nejsu příznivcem startreku. Ale toto je úplně jinačí soudek :-). Móóóc se mi to líbilo a těším se na druhou sérii. 5*
Mandalorián (2019)
1. a 2. série super. Konečně pěkné sci-fi, zároveň s Vychováni vlky s 1. sérií. Mě přijde, že od roku 2022, po kovidismu a tečkovací mánii, jako by se něco stalo s mozky nejen obyč. lidí a politiků, ale i filmařů a všichni společně se otočili o 180° a začali chrlit takové sračky, že to není ani možné. Po třetím dílu třetí série končím.
Stranger Things (2016)
Čas čarodejníc (2018)
Temné hmoty (2019)
Arthdalská kronika (2019)
Carnival Row (2019)
Cesta von (2022)
Evil (2019)
Miluju ty 4 cácorky .... :-)