Recenzie (2 188)
Lovci pokladov: Kniha tajomstiev (2007)
Vypněte a bavte se. Nesmíte myslet. Nejsou to čisté 4*, ale chci být spravedlivá, protože některým filmů jsem dávala 3* a byly 100X horší než toto... Pro středeční večer, kdy začínají prázniny, jako stvořené. A filmy jsou od toho, aby nás bavily, no né?
Posledný skaut (1991)
Je slavnej, kurva
Dvanásť opíc (1995)
Nejúžasnější Brad Pitt, kterého jsem kdy viděla... Ale to na 5* nestačí, kdyby ten příběh byl... :-)
Once (2007)
Ach jo, ten konec...
Spáči (1996)
Víte, že jsou vini, a správné by bylo věřit systému - musí jít za spáchaný zločin do vězení. Jenomže systém selhal. Tolikrát. Proto chcete, aby kněz lhal, snad po tom toužíte z celého srdce. A pak to příjde. Tři útržky. Poslední oslava. Tak krásná, intuitivní a bezelstná veselelost. Nesmí skočit. Jenomže za chvíli příjdou titulky a vy se musíte dozvědět, že dva z nich se nikdy nedožijí třiceti let. A vy zjistíte, že nespravednost a chyby nikdy neskončí. Proto 5*. Má to přes dvě hodiny a já mám stále pocit, že neuplynulo ani dvacet minut, co jsem si to pustila. Jo, dnešek byl stvořen pro tento film.
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Walker je borec :D
Posteľ plná ruží (1996)
Za Christiana dvě hvězdičky, kdyby to bylo bez něj, tak neváhám a dám jednu... Dobrej námět, ale špatně zpracovanej. Přednost mají scény, které jsem pro nezáživné a do pozadí se dostávají ty, které by mohly alespoň trochu zaujmout... Takže díky za Slatera, alespň na něco mělo smysl se dívat... :-)
Myšlienky vraha (2005) (seriál)
Za Reeda!
Svadba a iné pohromy (2007)
Nejlepší z celýho filmu byly nepodařený scény... Co říct víc?
Okamih zlomu (2007)
A já si tak přála, aby odjel na druhé líbánky...