Recenzie (3 338)
Vraždy v Dinarde (2023) (TV film)
Další vraždy v.. jsem spokojená se zápletkou.Je to krimi spíš pro ženy.Dosti se zde řeší citové vztahy..Dobrá kamera bez přiblblých filtrů Toho si dosti cením. "Slušivý " slovenský dabing.Fakt dobrá práce. Sice to celkově kapánek v ději skřípalo ale ať! Už mám všech těch krvavých zabijaček plný brejle!
Farmaceutické koncerny - nekalá hra se zdravím lidí (2020) (TV film)
Vlastně se nanatočilo nic ,co by lid nevěděl.O kšeftování s lidským zdravím.Předepisování léků za "spropitné".Zřejmě velmi tučné.Prachy na prvním místě..A pokud nějakou závažnou nemoc nemáte ,tak ji určitě, po nějakém léku ,dostanete. Dnes si sami nevyrobíme ani flastr na kuří oka.Takhle vypadá naše léková samostatnost.Je otázné ,kým jsou řízeny majdany po celém světě. Když jde o obsazení trhu té které země. I my jsme měli Spofu.Dnes ani čípky do zadku nejsou české.
Sľuby (2021)
Klasický příběh ze šuplíku Boj o moc.. Chtěla jsem zase jednou vidět Huppert.A to je asi všechno
Prokletí nepláčou (2022)
Selim odsuzoval matku za její "výdělečnou" činnost.Snažila se o živobytí pro oba.Tolik k matce.Selim sám ,aby si zajistil pro sebe lepší život podlehne ,dobrovolně ,svodům bohatého Francouze. I když prvotní krok učinil on sám. A jen tak, mimochodem, podělá matce slibný vztah. Konec,,kdy je slyšet zvuk motoru vytúrovaného na plné obrátky, jak ujíždí a Selim se ho snaží dostihnout....Každému co jeho jest.
Krásna iskra (2023) (TV film)
no radši nic
Mladí milenci (2021)
jsem s příběhem spokojená. Vztah stárnoucí ženy a poměrně mladého lékaře.Kdy je se vztahem konfrontováno i jejich blízké okolí.Poznala jsem několik takových párů ve svém okolí.Nechápala jsem ty chlapy.Mladá holka voní jinak než stará (ano stará,i když se některé cítí mladé = věk neošálíš).Pak jim začne viset kůže na rukou že je mají jako netopýr, S obličejem se dá ještě něco udělat ale krk a dekolt prozradí nechtěné.Ale to je nic proti zdravotním neduhům.To je prostě realita.Někde jsem nedávno v jednom filmu zachytila repliku: Stáří je stadium života , kdy se na tebe už nikdo nepodívá a ani se tě nedotkne. Scénář jsem vnímala tak intenzivně,že jsem jakoby cítila kouř z cigaret kouřených aktéry..Dobrá kamera.Režisér byl asi dost pintlich.Dbal na detaily. Vše podmalováno melancholickou hudbou klavírní skladby.
Matky (2020) (seriál)
První tři epizody jakž takž ušly .Ale po sedmé to vzdávám.Pořád se něco děje ,to ano,ale už to spadlo řádně do klišé. Všechny rodinné problémy se řeší v budově nemocnice......Akorát tak dobré zalepit s tím díru v programovém vysílání. No nic.Poohlédnu se jinde.
Ako zvery (2022)
tenhle film patří mezi ty,které mě vždy dokáží vydatně zdeptat.Ponuré záběry s filtrem na kameře.A herec Ménochet dostal fakt zabrat. Nejsem extra citlivka ,ale fakt jsem místy odvrátila zrak
Trojí život (2018) (TV film)
Příšerné dialogy mezi postavami.A ve finále všechno nahnat do jedné postele.O to asi šlo.
Ukolébavka (2022)
Nuda s věčně usoplenou Amaiou. A veskrze se řešilo to,že se přivede na svět dítě a až pak se řeší co s ním