Posledné recenzie (1 427)
Poltergeist (1982)
Ještě větší ptákovina, než jsme čekali.
Něžný barbar (1989)
Jako pocta Vladimíru Boudníkovi dobré i přínosné, vizuálně povedené. Jen škoda toho přehrávání Arnošta Goldflama a částečně i Jiřího Menzela, které poněkud ubírají na hrabalovské poetice, která tak působí nedotaženě.
Štvrtý protokol (1987)
Poněkud naivní špionážní thriller. Už jen úvodní likvidace Kima Philbyho naznačila, o jak za vlasy přitaženou pohádku z období první studené války půjde. Ale pro úsměvnou relaxaci dobré. Ovšem na tom, že tajné služby hrají všelijaké špinavé hry i v kooperaci se svými ideologickými protějšky, něco je.