Posledné recenzie (4 785)
Peppermint (1999)
Báječná léta pod psa pořecku. Roztomilý film, který pohladí, nabídne subjektivní pohled do okamžiků dětství, kdy malé problémy se zdály být velkými problémy a kdy svět zkrátka fungoval jinak.
Štvrtý protokol (1987)
Předloha od Forsytha by nevadila. Akce Michaela Cainea bavily a konec celkem taky, k tomu Brosnan jako záporák. Ale všechny ty promluvy ruskejch zaprděnejch dědků na sněhu, to tam bylo úplně navíc.
Purpurové rieky 2 (2004)
Akční jako prase, ale ta atmosféra a napětí chybí. Film s mnichy, který má náboj, je Jméno růže. Tady by míň znamenalo víc. A vyjíždějící řopík střílející kulometem? wtf
Posledný denníček (5)
Oscarové nominace 2013 - můj konečný žebříček filmů nominovaných na film roku:
#1. Argo
#2. Nespoutaný Django
#3. Divoká stvoření jižních krajin
#4. Zero Dark Thirty
#5. Pí a jeho život
#6. Lincoln
#7. Terapie láskou
#8. Bídníci
Dosud nehodnocené:
#. Láska (zřejmě nebudu hodnotit, nechci vidět)