Recenzie (572)
Jsou světla, která nevidíme - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Vypadá to dobře. Máme tu slepou dívku,která každý večer předčíta knížku(přitom je v tom šifrovaná zpráva). Německého lovce,který jí hledá(spíš hledá speciální kámen,který asi dokáže zázraky). A německého vojína,který jí poslouchá přes rádio(dost možna se do ní zamiluje...) Uvidíme jak to dopadne. 7/10
Obchodníci s bolestí (2023)
Připomnělo mi to trochu Vlka z Wall Street,ale ten byl o dost lepši. I tak film nebyl špatny. Lepší průměr. 65%
Pearl (2022)
Mia Goth to dobře zahrála. Dobré psycho,které přišlo ke konci. Ze začatku mě to moc nebralo.
Nezvestná (2023)
Dost podobné jako Pátraní(2018). Dobře udělané.
Fargo - Season 2 (2015) (séria)
O něco lsbší,ale pořad dost dobra serie než 1. 85%
Fargo - Season 1 (2014) (séria)
Asi nejlepší serie :)
Gen V - #ThinkBrink (2023) (epizóda)
4* hlavně za závěr :D
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Mělo to na víc a čekal jsem víc. Ze začatku mě to moc nebavilo,ale nakonec dobrý průměr :)
Pád domu Usherů - Havran (2023) (epizóda)
Konec a překvapivě i nejlepší díl.
Pád domu Usherů - Černý kocour (2023) (epizóda)
Kočka zabijak :D Aspon se tu nemuchluje každý s každým.....