Recenzie (545)
Beckham - Červená karta (2023) (epizóda)
Ti fanoušci jsou děs. Tak velký tak celeho národa by malo kdo ustal. Masakr jako.
Mníška 2 (2023)
Možna o kousek lepši jak první díl,ale sotva průměrný horor.
Hotel Continental (2023) (seriál)
Tak ted víme jak se Winston dostal k pozici ředitele hotelu C. Nebylo to tak skvělé jak filmy,ale na seriál dobre. 7/10
Hellraiser (2022)
Mame tu gaye a zavislačku na drogách. Navíc film mi přišel moc dlouhý a 1/3 uplně nudný. Klidně mohli všichni umřít a vůbec by mi to nevadilo...
Strašidelný dom (2023)
Pohadka pro děti a možná i zbytečný film.
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Tak tady lituji,že jsem na to nešel do kina. Povedený fantasy film. 9/10
Bláznov raj (2023)
Charlie,ty už raději nic netoč a zůstaň jen u hraní.
Uprostřed ničeho (2023)
Docela fajn film o boji o přežití. Film je ze 2/3 v kontejneru. Něco podobného jak Trosečník. Místo ostrova kontejner a misto chlapa žena. Trosečník je ale lepši :) Za mě dobrý průměr.
Milion mil daleko (2023)
Mám rád filmy podle skutečnosti. Někdy se sny můžou splnit. Je to spíš takový průměrný snímek,ale mě si libi. Takže 7/10
Ještěr (2023)
Na Netflix povedene,ale není to žadná topovka. Jako prvni celovečerák od Grant Singer se to povedlo. 7,5/10