Recenzie (413)
Knihy smrti (2020)
Fakt strašidelná nuda se strašidelnou píčou.
Hitman (2007)
Nic pro místní teplomilné buzničky. Ani pro impotentní intelechtuály, kteří v životě nevojedou ženskou. Poctivá akce a jiskry sexuálního napětí.
K zemi hleď! (2021)
Debilní kravina, kde většina lidí jsou dementní kreténi. Stejně jako scénárista = režisér. Jedna ušmudlaná hvězdička za klovnutí do zapíčené prezidentky.
Výbušný kokteil (2021)
Jo, byla to kravina, ale zábavná. Jeden masakr vedle druhýho.
Ulička nočných môr (2021)
Všemocný Bradley si zasloužil lepší osud než skončit jako zrůda v kleci cirkusu. Po shlédnutí jsem si musel zvednout dávku antidepresiv.
Vreskot (2022)
Film je úmorně nudný a strach se vytrácí někam do vytracena. Puberťácká telenovela.
Kto mi ide po krku (2021)
Místní intelektuálové to strhali, ale mně se to líbilo. Napínavý příběh a krásná příroda, občas v plamenech. A krásná Angelína, taky občas v plamenech.
Projekt Adam (2022)
Po delší době sci - fi se vším včetně cestování v čase, soubojů se světelnými meči a Lásky s velkým eL.
Gia (1998) (TV film)
Úžasný herecký výkon Angeliny Jolie. Od poloviny je film velmi depresívní.
Rodina Addamsovcov 2 (1993)
Roztomilý černý humor a spousta hlášek. Parádní tanec Morticie a Gomeze se závěrečným výstřikem.