Recenzie (413)
Isenhart: Legenda o rytíři (2011) (TV film)
Napohled je to dobře udělaný film z jakéhosi alternativního středověku. Nesmí se při tom zapínat orgán zvaný mozek. A dvě hodiny zírání na středověkou pohlednici je fakt hodně.
John Wick 2 (2017)
Doom 2. Hrdina akční řežby zabíjí všechny okolo. Nepřátel jsou zástupy ale co na tom, John je přece nesmrtelný. Jako počítačová hra to není špatný. Jako dvouhodinový film to trochu drhne.
Jednotka samovrahov (2016)
Skvělé animace a postavy jak z komiksu ☺. Děj jako ze Strážní věže. Děkuji, podruhé už ne.
Jessica Jones (2015) (seriál)
Napínavá mystery akce. Jako Jessicu mohli vybrat někoho, kdo nevypadá jako slepice po oškubání. Nicméně bavil jsem se až do konce.
Muž v temnote (2016)
Prd ve tmě. Vypatlaní zlodějíčkové dělají jednu blbost za druhou. Dívat se na to je utrpení.
La La Land (2016)
Když jsem se přenesl přes prvních deset minut, které byly na můj vkus příliš hollywoodské, tak jsem se začal skvěle bavit a vydrželo mi to až do hořkého konce. Díkybohu za něj a něj a za to, že to tvůrci nedomršili happyendem. Slušná muzika a hezký hadry protagonistů.
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Seriál, který dokáže vtáhnout do děje a donutí vás být zvědavý na další díl. A navíc je to v roztomilém prostředí plném lesbického dusna, společných ženských sprch a dívčího škádlení. To se musí líbit i těm největším mrzoutům!
Ďáblův houslista (2013)
Samotný film mě ani moc nebavil, čtyři hvězdy hvězdy jsou za tu opravdu ďábelskou muziku v podání Davida Garretta. Největší pecka byla úžasná variace na Caprice 24 v divadle.
Príbehy obyčajného šialenstva (2005)
Milá komedie. Někdy si taky myslím, že se kolem mě dějou divný věci.
Červený kapitán (2016)
Ve filmu mi stále něco unikalo. Že by děj? Ale byl tam nějaký?