Recenzie (413)
Pekár (2007)
Humor v této komedii je občas absurdní. Damian Lewis film přece jen zvedá z průměrné úrovně. Bavil jsem se.
Mission: Impossible 5 (2015)
Spousta akce a bezva výkon Toma Cruise.
Pán kouzel (1995)
Hutná fantasy. Panebožezacomětrestáš! Clive Barker si odskočil od psaní drasťáků, prošel kvantově retardačním procesem a zrežíroval tuhle srajdu.
Zrodila sa hviezda (2018)
Slušnej děj a slušné hudební pecky.
Overlord (2018)
Skvělý válečný horor. A zabíjet nácky jak na běžícím pásu, to musí bavit i toho největšího morouse. Jen pro silné žaludky.
Pavučina lží (2008)
Ukecaný pohled na práci CIA na středním východě. Všichni se chovají jako retardi jen Russell Crowe se chová jako kokot.
Shaft (2019)
Ale jo, dalo se to. Občas se tam objeví černý humor od černých protagonistů. Oddychovka.
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
Jako komedie celkem dobrý.
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Hrůza graduje a graduje a poté retarduje a retarduje.
Ti, co vraždí - Stín minulosti (2011)
Temné, drsné, napínavé, severské mrazivé. Ale jo, popiči, dalo se to.