Recenzie (25)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Ačkoli tento žánr nevyhledávám, narazila jsem na to náhodou v TV a nepustilo mě to odejít. Bavilo mě to, i když to někdy bylo trošku přehnané, tak mě to opravdu bavilo. Za mě určitě doporučuji i těm, co obdobným filmům nefandí.
Môj nový tučný život (2009) (seriál)
Nenáročný, příjemný seriál na odpočinek. Pokud jsem si chtěla odpočinout, shlédla jsem V těle boubelky. Bavilo mě to, zaujalo mě to a někdy i pobavilo. Nic víc jsem od tohoto seriálu nečekala.
Traja bratia (2014)
Strašná míchanice, nelíbilo se mi to.
Haló, tady Indie (2010) (seriál)
Perfektní, vtipný !! Strašná škoda, že seriál zrušili.
Chata v horách (2012)
Ztracený čas. Nedoporučuji.
Chcete být milionářem? (2000) (relácia)
Mě to bavilo. Vladimír Čech tomu dával šmrnc.
Kolotoč (1996) (relácia)
S Poulíčkem to je na jednu hvězdu. S Gondíkama více než jen odpad.
Falošní poliši (2014)
Moc mě to nebavilo, ale jednou, maximálně dvakrát jsem se opravdu zasmála. A když se ve filmu objevila Nina Dobrev, která mi je dost nesympatická, tak jsem chtěla vypínat ( takže hned na začátku ).Pokud vám nevadí Nina Dobrev, klasické a ohrané vtipy, a předvídatelný konec, tak super komedie.
Kráska a zviera (2014)
Kostýmy úžasné, celkově je to vizuálně moc pěkně udělané. Chvílema mě to nudilo, ale nebylo to tak hrozné. Neurazí, ale ani neohromí.
Futurama (1999) (seriál)
Geniální seriál, který jsem si oblíbila hned po prvním díle. Futuramu mohu sledovat pořád a pořád dokola a stále mě baví. Kam se na ní hrabou Simpsonovi.