Recenzie (25)
Cesta do krajiny Oz (2013)
Není to až tak zlé, celkem mě to i bavilo. Ale konec mě velmi zklamal. Spoiler: Čekala jsem, že pan Oz bude nakonec s Milou Kunis, který bývala hodná a znova bude. Bohužel zůstal s přehodnou čarodějnicí, která mi vadila už po druhém jejím monologu. Konec spoileru. Ale je to jen můj subjektivní názor. Znova bych se na to nepovídala, ale nelituji, že jsem shlédla.
Partička (2011) (relácia)
Tohle není ani na jednu hvězdičku. Je mi trapně už jen když vidím reklamu na tento pořad. Po shlednutí jednoho dílu mi bylo ještě hůř. Byla jsem šokovaná, jak toto může někdo vysílat a přesvědčená, že už další díl v životě neodvysílají. Bohužel jsem se spletla a byla jsem nucena náhodou vidět i další díl. Po shlédnutí prvního dílu jsem si myslela, že nic trapnějšího snad v televizním průmyslu už neexistuje. Musela jsem svůj názor přehodnotit hned po shlédnutí dalšího dílu. Lze to. Druhý díl to překonal a mě bylo ještě trapněji! ODPAD, ODPAD, ODPAD!
Ghoul (2015)
Super, bála jsem se. Ale jinak nic originálního.
Fotograf (2015)
Karel Roden byl vždycky PAN HEREC a v tomto snímku to jen a jen potvrzuje. To, jak dokonale zahrál Jana Saudka je až neuvěřitelné. Film je celkově skvěle udělán. Má to děj, vtip a po dlouhé době jsem viděla film, u kterého mě mrzelo, že už končí. Za mě je to na plný počet hvězdiček, není tomu co vytknout. Vřele doporučuji!
Vybíjaná (2015)
Nuda. Vyjímečně jsem se zasmála. Více k tomu napsat nemohu, protože to ve mě v podstatě ani nic nezanechalo. Škoda.
Vražedná hra (2008)
Dívala jsem se až do konce a stále si přála, aby se začalo něco dít a mělo to nějaké zajímavé vysvětlení. Bohužel se tak nestalo a litovala jsem každé minuty, kterou jsem strávila nad tímto filmem. Vůbec nic se tam neděje, nuda.
Megamozog (2010)
Ze začátku trošku zdlouhavé, ale pak super. Mám ráda animáky, ale tento se mi líbil obzvlášť.
Sinister 2 (2015)
Jednička se mi líbila, i přesto že jsem si ji už moc nepamatovala, šla jsem na dvojku. Dvojka byla v mých očich rozhodně lepší, jak jednička. I když bylo pár věcí dost předvídatelný, tento film se naprosto trefil do mých nejhorších nočních můr. Opravdu skvěle udělaný, děsivý. Za mě plný počet!
Unesená (2012)
Čekala jsem od tohoto filmu asi moc, protože mě to velmi zklamalo. Pořád jsem čekala nějaké zajímavé rozuuzlení, ale dopadlo to hrozně mdle, bez překvapení. Celý děj mě nudil, film nedoporučuji.
Čarodejnice (1998) (seriál)
Jako dítě jsem tento seriál sledovala pravidelně a velmi mě bavil. Teď, po delší době jsem viděla jeden díl v TV jako dospělá a kupodivu mě tento seriál baví dále. Velmi se mi na seriálu líbí, že se v dílech neopakují scény a není vše ohrané.