Posledné recenzie (165)
Marvels (2023)
Ne, že by to bylo vyloženě absolutní dno Marvelu, ono je to především jedním slovem prázdný.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Scénářem rozhodně nejodpadnější díl z tohohle ubohýho Monsterverse. Amazonky v zemi pod zemí byly skutečně lahůdkou. Paradoxně mi to ale v kině uteklo, bombově to řvalo, a když se to bilo, tak jsem se vlastně bavil. Což jsem u předešlejch dílů říct nemohl. Ve zkratce - v pohodě sračka.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Já si občas říkám, jak je možný, že se tolik hrotí všichni ti Morbiové a Madame Webové, ale Blue Beetle, Black Adam a dvojka Aquamana, který jsou vyloženě utrpením, takhle skoro nikdo nepotupuje. Naprosto tragickej konec tohohle úžo DC universe. A vypadá to jak z prdele.