Recenzie (42)
Osada - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
"Milane, buď harmonickej!!! " Miluju tohle duo Holub, Nesvačilová:-)
Nebezpečné lži (2020)
Horror to není, ano je to předvídatelné,ale mě to prostě bavilo.
Irčan (2019)
V kině bych u toho asi usnul...Těšil jsem se na to kvůli De Nirovi. Ten nezklamal, je to prostě pan herec...Nicméně celej ten děj se šíleně táhnul..,ale na cesty do práce a z práce dobrý.
Dark (2017) (seriál)
Za první sérii je to jasných 5 hvězd. Za druhou už tak 3...už bylo poznat, že je to hodně natahovaný. Nicméně soundtrack, hudba...naprosto famozní...Už hodně dlouho jsem neslyšel tak promakanou audio stránku. Koukám,že má být ještě třetí série...No tak uvidíme.
Stephanie (2017)
Něco tak nudnýho už jsem dlouho neviděl...půl hodiny pobíhající holka sem a tam...a pak přibudou rodiče, kteří už to nezachrání..za mě naprostá ztráta času.
Rozpoltený (2016)
James McAvoy si tuhle roli hodně slušně užívá a troufám si říct, že mu sedla jak prdel na hrnec:)
La La Land (2016)
Větší **** jsem dlouho neviděl...Už pěknou řádku let se mi nestalo, že bych z kina chtěl utéct tady ano...nesympatiční hlavní hrdinové spojení s jazzem, který absolutně nesnáším...Kdyby v předsálí netočili Plzeň,ale nějaký speciál, tak počkám na přítelkyni tam...,ale sál se evidentně bavil...jim stačilo zazvonění iphonu a řvali smíchy..., takže asi tak...
Nočné zvieratá (2016)
Po úvodních titulkách, které by mohly aspirovat na cenu nejnechutnější scéna roku to překvapivě nabíralo grády a bavilo mně to až do konce! (spoiler: lekačka při pohledu na dítě v kolébce byla taky krutá:) )
Piráti (2014)
První půl hodinu jsem absolutně netušil co se děje a všichni šikmoočci mi přišli stejní,ale pak se to nečekaně rozjelo a byla to celkem sranda:)
V.I.P. vraždy (2016) (seriál)
WTF? Krimi serialy mám rád,ale tohle? Hlavní roli hraje obočí Děrgela, kterej se hodí do divadla pro základní školu a né do role vyšetřovatele. Dal bych jednu hvězdu za Norisovou, kterou mám tatktéž rád, ale touhle rolí se hodně shodila. Totální odpad.