Recenzie (42)
Nahý (2000)
Místy docela vtipné...,ale na můj vkus tam těch ptáků prostě bylo moc.Druhá polovina už hodně o ničem...
Love (2015)
Tak to byla hodně velká přehlídka bobrů.... Tolik jsem jich neviděl ani u bobří řeky.
Zlatá mládež (2015) (relácia)
Tak jeden z těhle spratků se mi narodit, tak nejdřív zabiju jeho a pak sebe...aby se to dál nemohlo množit...
Kingsman: Tajná služba (2014)
"Pokud zachráníš svět, můžeš i do zadku." Prostě bomba!:-))
Holky pod zámkem (2015) (relácia)
Přesně jak jsem čekal...skora samá cikánka, kriminál pohoda...Celkově je to akorát k nasrání..
Dočkáme sa Ježiška? (2013)
WTF co to bylo? Český filmy mám hodně rád,ale tohle byl největší bullshit za poslední dobu co jsem viděl.
Hľadanie Vivian Maier (2013)
Tak já nevím..bavilo mě to asi 15 minut.., pořád jsem čekal nějakou zápletku...,ale místo toho zbytečně natahované dlouhé tlachání...
John Wick (2014)
Po shlednuti Jona Wicka, nechapu k cemu svet potrebuje armadu..., staci zavolat Johna, ten si objedna stul...a je hotovo!:)
Láska na karí (2014)
Nečekal jsem nic,ale byl jsem hodně překvapenej...a ten indickej raut k předpremiéře..., slušný:-)
Mgr. Radovan Kaluža (2011) (študentský film)
Tvl co to bylo? Narcista, kterej se chlubí jak opíchá každou..., já ho snad začnu litovat:)