Posledné recenzie (28)
Ohnivé kura (2016) (seriál)
Za začátku to bylo dobré, ale jak se snažily natahovat další dily, tak to veslo do totálního odpadu
Spider-Man: Ďaleko od domova (2019)
Kdyz pominu sagu Avengers, tak za me nejlepsi Marvelovka. Bavil jsem se od prvni minuty az po posledni. Jak jsem Holanda nemusel, tak casem se mi dostaval pod kuzi vic a vic. Za me pecka
Špunti na vode (2017)
Nemohu si pomoci ale prijde mi to jako nepovedena parodie na bezva film “S tebou me bavi svet”.