Recenzie (336)
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Pardon, ale mě to prostě nebavilo. Viděl jsem asi 4 díly a všechny se mně zdály stejný. Jinak samozřejmě je pravda, že je to skvěle natočenej válečnej seriál.
Gumkáči (1985) (seriál)
Ješťe lepší než My z Kačerova !!!
Pí (1998)
Opravdu hodně divnej film. Nevím, jak bych tento snímek měl hodnotit, protože postrádá všechny tradičním filmem dané zákonitosti. Kamera a extémě uhádaný scénář-absolutně mimo mé chápání. Ale je pravda, že mě drama svým způsobem vtáhlo do děje a stejně tak mě zaujal přesvědčivý výkon hlavní postavy, takže tenhle film v žádném případě nezatracuji. Slabší 3*.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Parádní!!! Já se u tohoto seriálku náramně bavil. Perfektní vtípky, hlavně v podání Sheldona, ten je úplně suprovej!!! No a Penny (Kaley Cuoco)... tak to jsem se těšil na každou její scénu :-) Druhá série je ještě lepší, než ta první a podle mě Big Bang aktuálně válcuje HIMYM !!!!
Prosincoví kluci (2007)
Dojemný, nostalgický film. Radcliffe je docela sympaťák a tahle role mu sedla. Měl tam sice tradiční hysterický výstup, který bývá v takovýchto romantických dramatech, ale můj příjemnej dojem z filmu to nakonec nezkazilo. Na rozhraní 3 a 4 hvězdiček.
Siworae (2000)
Pěknej, ale divnej film. Dva mladí lidé se do sebe zamilují díky navzájem psaným dopisům. Téměř celý film si posílají dopisy a litují, že nemohou žít ve stejném čase. Stereotyp! Mimochodem...dvakrát jsem u toho usnul. 60%
Statočné srdce (1995)
Good job Mr. Gibson!!! 90%
Nočný let (2005)
Dobře natočené drama, které mě ani při dlouhé pasáži z letu nenudilo. Nejspíš díky věrohodnému hraní McAdamsvé a Murphyho...Závěrečné scény už nepřekvapí a nepřinášejí nic originálního čímž by diváka nadchly. Slabší 4*.
Vesničko má středisková (1985)
"Alpy tě ohromí, ale TOHLE tě dojme..."
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Pro mě nejlepší česká komedie. Donutil a Polívka jsou jedineční. Nevím, co dodat...