Recenzie (336)
Predčítač (2008)
Tohle mě dostalo. První část je opravdu skvělá, plná pohody a radosti. Pak se všechno změní, Hanna zmizí. "Shledání" dvou hlavních aktérů a postupné znovu sbližování na dálku, je šíleně dojemné a fakt mě vzalo za srdce. Kate Winslet je famózní a její trápení a každý pohled jsem silně prožíval.
Milk (2008)
Čekal jsem něco jiného a taky mě tahle politická propaganda první hodinu nebavila. Celé se to nakonec zvrhlo, sám nevím proč, ale začal jsem Milkovu situaci také silně prožívat a nakonec jsem byl hodně nadšen. Sean Penn byl famózní a můj nároz je, že Harveyho život a osud nemohl být natočen lépe. Mezi 4 a 5*
Na dno vášne (1997)
Slušné milostné drama, které bohužel vyústilo v tradiční: ten miluje ji, ta miluje jeho, proto ten nesnáší jeho, tak na něho vytáhnu flintu...Mezi 3 a 4*
Pochybnosti (2008)
Kdo by to čekal?... Pro mě ze začátku nenápadný film se postupně stává velkým mystery překvapením. A přesně jak balancuje sestra James mezi "pravdami" kněze a hlavní sestrou;dvou soků, tak se i přelévají sympatie diváka. Opravdu záleží na samotném divákovi, kterého z nich si nakonec vybere a jestli bude zklamán, či nikoli...koukněte, posuďte sami. Skoro 5*
Madagaskar 2: Útek do Afriky (2008)
Dvojka nezklamala! Ze začátku jsem se hodně nasmál, pak se vtípky ztrácely a přišlo americké ponaučení a přátelství nadevše. 65% pohodovka.
Leví kráľ (1994)
Dojemnej animák s úžasnou hudbou.
Otvor oči (1997)
Zajímavý sci-fi kousek s nečekanou pointou. Rozluštění se nemůžete dovtípit dřív než na závěr. Napětí by se dalo krájet. Slabší 4*
Nebeští jezdci (1968)
Málo akce, málo napětí. Já jsem od válečného filmu čekal víc!
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Film s krásnýma ženama, touhou milovat, navzájem se vzrušovat, být nezávislý, spontanní; extravagantní...Výborně zahrané a každá z postav plní přesně svoji důležitou roli zamilovaném kruhu. Pro mě nečekaných 80%
Úkladná vražda (2006)
Nic nového pod sluncem. Ničím nezaujme...možná tak krásnou mrchou Nikki :-)