Recenzie (1 865)
Girlhouse (2014)
docela prima vybíjená v jednom online bordeláku
Vlak smrti (2008)
tak tenhle vlak asi nejel do Bradavic. V podstatě taková ruská verze MASHe. Paní Trocha Bitch se moc nepředvedla, její obličejová obrna a plešatý obočí, mě ale bude ještě dlouho strašit. Slabé dvě, za trošku toho gorečka.
Saw X (2023)
uff, první půlka filmu děsná uspávačka, mno a pak jen klasická řezničina. Nějaký nápaditý hračky na vraždění tu mohli bejt.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
ach jo, proč já se na to tak moc těšil :( pokus GlumoFrákulu ala Vetřelec, je fajn nápad. Nicméně film má zbytečný citečkování, a inteluguánalní kecičky přemoudřelé cvičené opičky. Chjóóó... Zkrátit stopáž o 30. minut a docela bych se i bavil.
(Ne)šťastne až naveky (2006)
zábavný animák, chlámal jsem se jak malej fakan. Doporučuji i pro děti, je to bez multikulturníchbuzerantofilů.
Madame Web (2024)
Panímáma Síťová nudná až k posrání.
Jej telo (2023)
nudný tv životopisný film. Lepší je si pustit originál Leu
Pád domu Usherů - Půlnoční děs (2023) (epizóda)
boha, to fak ve všem musí bejt ti teplí uchyláci!!!!
Wonka (2023)
Karlík a továrna na topinky. Další multikulturní buzikální paskvil.
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
vyrůstal jsem na seriálu z 1987, ten byl a je super. Tohle byl nehoráznej paskvil. Nevadí mi prappdivná plastelénová animace. Ale že zahodily zajímavý příběh o zrodu Třísky a želv. A bohha, původní April bylo kost, proč tady je tlustá škaredá vopice......