Recenzie (86)
Ripley (2024) (seriál)
První polovina mě celkem nudila, druhá polovina už má spád a těšil jsem se na každý další díl, ale film Talentovaný pan Ripley (1999) mi přešel prostě lepší, zábavnější a více rozvedený na to, že je několikanásobně kratší. Tudíž v tomto případě film lepší než seriál.
Boj o moc (2018) (seriál)
Kvalitní drama, kde Shiv je emocionální blbka, Roman vtipný, navenek drsný frajírek, uvnitř uplakánek. Jediný Ken za něco stojí a mohl by to firmu fakt vést, na druhou stranu má zase tendence si sem tam něco šňupnout. Zajímavý příběh, který rozhodně nenudí a v současné tvorbě seriálů nadstandard, nicméně dle mého názoru Better Call Saul stále lepší, bohužel ceny Emmy říkají opak a kecají!
Fresh (2022)
Aneb jak se Tinder randíčko může zvrtnout. Taky mám jít brzy na jedno, tak nevím jestli si to nerozmyslím..
2001: Vesmírna odysea (1968)
Prvních 20 minut se dá skipnout a o nic moc důležitého nepřijdete. Na rok 68 extra dobré vizuální dílo, ale podle toho já filmy nehodnotím, některé záběry byly až moc zdlouhavé, zkrátka mě to nebavilo, i když potenciál to mělo.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Marty nám naservíroval příběh o vyvražďování indiánů bez nějakého exotického koření navíc, které mi tam chybělo. Ne, že by mi to úplně nechutnalo, ale čekal jsem na nějaký zajímavý twist na zapití či dezert na konec a ten bohužel nepřišel.
Symptom Pandorum (2009)
Zkráceně, zábavnější než Vetřelec se zajímavou zápletkou.
Ospalá diera (1999)
Vidět v jedné místnosti Jacka Sparrowa, Brumbála, strýčka Dudleyho a císaře Palpatina jsem opravdu nečekal, celkem peckoidní obsazení. Napříč třem hvězdám, dobrý film, ale nepohltilo mě to úplně tak, abych mohl dát vyšší hodnocení. Každopádně Sparrow dobrý výkon.
Apokalypsa (1979)
Hledání plukovníka Kurtze byla zábava, film ubíhal rychle, ovšem poslední půlhodina kde se Kurtz již objevil mi přišla výrazně slabší než zbytek filmu, nenaplnila očekávání, a proto musím ještě o jeden stupeň ubrat. Alespoň první půlku jsem si říkal, že to má náběh být opravdu nejlepší válečný film, co jsem viděl. Nestalo se. I tak vcelku zábavné tři hodinky. Viděna verze Final Cut.
Šakal (1973)
50 let starý "thriller" a tentokrát to bylo znát. Nemělo to pro mě takovou tu napínavou atmosféru ani vyšetřování mi nepřišlo extra zajímavé, některé pasáže by šly zkrátit, prostě takový OK film, který znovu vidět nepotřebuji.
Hrubý střih (2022)
Peckovní krimi drama na malém prostoru s překvapivými zvraty. Kdybych nebyl na ty pětky tak přísnej, možná by si to ten film i zasloužil. Každopádně jsem díky němu musel utnout holky na Tinderu, a to už se počítá. Hodně silné 4 hvězdy a rozhodně doporučuji.