Posledné recenzie (88)
Cypher (2002)
Zábavné špionážní sci-fi s několika zvraty, ze kterého se asi dalo vyždímat trošku víc, ale mě dost uspokojilo, můžu doporučit.
Skurvená noc (2003)
Zajímavě poskládaný, nelineárně odvyprávěný příběh, který do sebe zapadne až na konci filmu, takové mám rád. Poučení, nemrdejte na hřbitově a kdyby náhodou jo, tak tady máte návod, pokud to nepůjde úplně podle plánu.
Ripley (2024) (seriál)
První polovina mě celkem nudila, druhá polovina už má spád a těšil jsem se na každý další díl, ale film Talentovaný pan Ripley (1999) mi přešel prostě lepší, zábavnější a více rozvedený na to, že je několikanásobně kratší. Tudíž v tomto případě film lepší než seriál.