Recenzie (2 842)
Lajna (2017) (seriál)
to je fakt mazec....
Venom (2018)
kýbl nudy a CGI efektů
Rodinná lúpež (2017)
pohodový film který neurazí a z kterého si budete pamatovat tu černovlasou paní:-) teda chlapi asi určitě:-)
Mladí zabijaci (2018)
...aneb co dokáže internet v dnešní době u mladých lidí...poučné a za chvíli možná i reálné - bohužel
Aquaman (2018)
podvodní říše je nádherná
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Nečekal jsem zázrak....a měl jsem pravdu, místy dost trapné
Roma (2018)
no trochu moc pseudointelektuální
Špičák (2009)
co toto jako bylo? Nicméně asi jsem divný ale asi se mi to i líbílo
Prvý človek (2018)
čistá krásná filmařina
Nebezpečná láskavosť (2018)
Čtyřka s odřenýma ušima, protože konec tedy film trošku hodil do komediální roviny, což si myslím, že byla škoda. Ale díky dvěma kočkám přidávám 20 pct