Posledné recenzie (1 379)
Nie, nie (2022)
Andrejka nezaspala...celkom fajn...ako vždy... Keď tajomstvo prestane byť tajomstvo...
Eichmann: Strojca konečného riešenia (2018)
Aký napinák... Kingsley bol super...
Good Time (2017)
Nesedí mi safdieho práca. Je svoj, má svoj špecifický štýl. Nervná kamera dokumentárne ladenie. Pretrápil som sa seriálom The Curse aj týmto tu... Nikdy vIac...