Recenzie (316)
Přešlapy (2009) (seriál)
Ne že by to bylo něco extra, ale na český seriál rozhodně úspěch. Zvlášť herecké obsazení mi přijde sympatické. Prozatím u mě za 40%
Bataille de boules de neige (1900)
Tak tohle mě fakt potěšilo. Už před více než sto lety se našel stejnej pitomec jako já, kterej jezdí v zimě na kole :)
Above the Limit (1900)
Je to fekál, ale narozdíl od podobných blbostí z tohoto období se tady alespoň něco děje (i když pořádně nechápu co).
Skrytá vášeň (2003) (seriál)
Hmmm, plameny vášně, no nic, asi mi ten plamen vypálil mozek, protože si ani nedokážu představit jiný hodnocení než odpad.
Sauna (1999) (relácia)
No jo, teploušové se nahřívali v sauně s teploušem, až se na to ani koukat nedalo.
Hrdina (2002)
Nudný děj a nereálné scény mě nutí k tomu, abych film ohodnotil pouze jednou hvězdou
Volejte věštce (2008) (relácia)
Kdo volá věštce, nechť si rovnou zavolá i psychiatra. Normální člověk by se na takovouhle zhovadilost ani nekoukal, natož tam volal.
Zápisník jednej lásky (2004)
Hustý. To je snad první romantickej film, kterej jsem napoprvý dokoukal celej. Nejsem žádnej příznivec tohoto žánru, ale ve srovnání s mojí "oblíbenou" R. Pilcherovou se mi u tohohle alespoň nechtělo zvracet. Pravda, chvílema to bylo neúnosně teploušský, ale ta babka s Alzheimrem to trochu dramatizovala. Takže za 60%
Sedem rockových vekov (2007) (seriál)
Jo, tak takovejhle dokument o hudbě si nechám líbit. Bez váhání za * * * * *
Hádej, kdo lže! (2009) (relácia)
Kdyby na tý Primě radši nic nedávali, udělali by snad líp. Kdykoliv zaplnu bednu, hodim tam Primu, vidim tam denodenně pořád ty samý ksichty. Už je mi z nich celkem šoufl, bez ohledu na to, v kterym pořadu se vlastně ten den nacházejí.