Recenzie (316)
Návrat do budúcnosti (1985)
Zemeckis umí, to mi nikdo nevymluví. Příběh výborný a hlavně skvěle zahraný. No ještě aby ne, když hlavní postavy ztvárnily takové hvězdy jakými M.J. Fox s Lloydem (starej strejda Fester Addams) určitě jsou.
Nezvestní (2004) (seriál)
Za první dvě řady bych tomu dal i pět hvězd, ale potom, co se v seriálu začali objevovat nesmysly typu lední medvěd a takový to černý cosi, co zabilo Eka se vůbec divim, že jsem tomu dal ty hvězdy čtyři.
Blbý a blbší (1994)
U mě nepřekonatelná komedie. Na to, že už jsem jí viděl minimálně desetkrát, se pořád u ní dokážu zasmát a to ne jednou, směju se prakticky pořád. Daniels mi přijde spíše jako průměrný herec, respektive v ostatních filmech na mě tak působil, ovšem tady si místo něj nedokážu představit nikoho jiného, zahrál skvěle. To samé bych mohl říct i o Carreym. Farrellyové jak by smet, nic lepšího doposud nenatočili... Takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho, takže už tu chválu raději utnu :)
Rambo (1982)
John J. Rambo a plukovník Samuel Trautman jsou pro mě snad nepřekonatelní frajeři.
Jedna ruka netleská (2003)
Nečum na mě nebo ti useknu ruku! K tomu ten černý humor, do toho všeho Macháček s Trojanem a máme tu skvělou podívanou. Hitlerovská scéna je pro mě nezapomenutelná.
Samotári (2000)
Nebýt Trojana s Macháčkem, byl by to průměrný film. Naštěstí, oba borci tam jsou a co se týče jejich hlášek, na ty se nedá zapomenout. Přece jenom česká filmografie ještě za něco stojí.