Recenzie (33)
Odznak Vysočina - Zlobába (2022) (epizóda)
Žádné emoce, ale opravdu vůbec. Nakonec jsem dokonce fandil "záporné" postavě. Nulové sympatie k vyšetřovatelům. Pár úsměvných laciných vtipů, jinak nuda.
Případ Roubal (2021) (seriál)
Těžké zklamání... Čermák dokonalý! Přesně jak si Roubala představuji. Ale proč se celý děj motá kolem nemastné neslané blbky? To fakt nechápu.
Bratrovražda (1977)
Oceňuji filmovou lokaci mého domovského města a dokonce i stejného sídliště. (Vápenka - Železný Brod)
Denník moderného fotra (2021)
Fajnová, odpočinková Česká komedie.
Fotr na tripu (2021) (relácia)
Příroda krásná. Ale největší pitimec české autoscény se svým "vtipy" uf... To fakt ne
Greta (2020)
Ačkoli s Gertou v mnoha ohledech nesouhlasím, zde se hodnotí filmy.
Ženská na vrchole (2019)
Zlatý střed, oddechová "popracovní" komedie co nám aspoň ukáže sníh, kterého posledních pár let moc není. Film neudělá díru do světa ale ani neurazí. Dávám 50%+ takže 3 hvězdy.
Premiér (2019) (seriál)
Příběh schizofrenika který by měl být zavřený v nějakém ústavu... Hodno Barrandovskeho "humoru" a inteligence jeho diváků.
Takmer dokonalé tajomstvá (2019)
Ještě jsem to zřejmě nevstřebal jak by bylo potřeba. Chvíli komedie, chvíli vážné, chvíli trapné. Soucit s postavami a "žehlící" závěr. Dávám 80%.
Príliš osobná známosť (2020)
No... Dabing strašný. Nevím jestli se hlouposti postav smát nebo nad nimi plakat. Konec nedotažený, i přes celkovou velkou délku filmu. Škoda. Zklamání. 30%