Posledné recenzie (33)
Minamata (2020)
Tohle ve vás prostě něco zanechá. Nevím jak to popsat, to by se mělo vidět.
Posledná aristokratka (2019)
Taková normální lehká oddychovka.
The Gray Man (2022)
Dva hvězdy za kameru a hudbu, jedna za českou lokalizaci, jedna za krásnou propagaci neschopnosti a řežbu českých polísmenů 🤘