Recenzie (33)
Minamata (2020)
Tohle ve vás prostě něco zanechá. Nevím jak to popsat, to by se mělo vidět.
Posledná aristokratka (2019)
Taková normální lehká oddychovka.
The Gray Man (2022)
Dva hvězdy za kameru a hudbu, jedna za českou lokalizaci, jedna za krásnou propagaci neschopnosti a řežbu českých polísmenů 🤘
Vyšehrad: Fylm (2022)
Výborná odreagovací komedie od které člověk nemůže čekat hlubší myšlenku.
Stratené mesto (2022)
Hezká oddechovka, moc se mi líbil Daniel v roli záporáka. Vtipné průpovídky. Obsah filmu mě však lehce zklamal, už cestou domů jsem pořádně nevěděl o čem to bylo.
Vlastníci (2019)
Do divadla dobrý, film strašná nuda. Uječená "komedie" která ukazuje debilitu našeho národa která je nebetyčná.
Deväťdesiatky - Kráľ diskoték (2022) (epizóda)
Jonák = Novotný, Novotný = Jonák. Tleskám, super napsaná postava se vším všudy.
Deväťdesiatky - Poprava bodyguarda (2022) (epizóda)
Jo, přesně tohle u nás chybělo. Skvěle zahráno, super lokace i kostýmy.
Odznak Vysočina - Vlčí kraj (2022) (epizóda)
Nee, prosím jen to ne. Copak už neumíme udělat dobrou kriminálku? Nevím jestli je to jen blbě zahrané nebo celé špatně napsané, ale tohle se určitě zapíše do historie. Hodně, hodně hluboko.
Odznak Vysočina - Špirála (2022) (epizóda)
Další díl kde jsem fandil "vrahovi" a nesympatická oběť mi byla úplně ukradená. Achjo, hecnout se že zkouknu všechny díly nebyl dobrý nápad.