Obľúbené seriály (10)
Psych, s. r. o. (2006)
Je to jeden z najlepších seriálov, aké som videla. Je tam množstvo akcie, komédie, humoru. Shawn a Gus riešia aj tie najzapeklitejšie prípady. Vtipný scénar, vtipné scény, no super od začiatku až do konca. 101%
Misfits: Zmetci (2009)
Čarodejnice (1998)
Kravaťáci (2011)
Zajtrajšie noviny (1996)
Da Vinciho démoni (2013)
Power Rangers Mystic Force (2006)
Mne sa to páčilo.