Recenzie (9)
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Dávam štyri hviezdičky za skvelé ukončenie deja a za hercov. Leonardo DiCaprio a Tom Hanks patria medzi mojich obľúbených hercov z filmov Počiatok a Da Vinciho kód. Vidieť ich v jednom filme je úžasné.
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Vynikajúce spracovanie. Zamilovala som sa. Najviac sa mi však páči ten koniec. Prekvapujúco skvelé. ;)
Maturita duchov (2012)
Skvelo vymyslený dej filmu. Nechýba zábava, napätie a akcia. Komedické spracovanie postáv aj celková atmosféra je super. Veľa som sa nasmiala. Nemám čo k tomu dodať.
Power Rangers Mystic Force (2006) (seriál)
Mne sa to páčilo.
Flynn Carsen: Honba za kopijou osudu (2004) (TV film)
Vtipné scény, dobrodružstvo a zaujímave spracovanie. Noah Wyle na mňa zapôsobil.
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Dokonalý príbeh s dobrodružstvom a akciou. J. Depp ako Jack Sparrow je neuveriteľne vtipný, dáva kúzlo celému filmu. Oplatí sa pozrieť. Milujem všetky časti a práve touto časťou to všetko začalo. Nechýba akčnosť ani fantázia.
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Mne sa páčia všetky časti, majú akciu, napätie a vtipná postava J. Deppa dáva filmu skvelý nádych.
Gravy (2015)
Zaujímavo spracované...
Psych, s. r. o. (2006) (seriál)
Je to jeden z najlepších seriálov, aké som videla. Je tam množstvo akcie, komédie, humoru. Shawn a Gus riešia aj tie najzapeklitejšie prípady. Vtipný scénar, vtipné scény, no super od začiatku až do konca. 101%