Recenzie (328)
Sexuálna rekonštrukcia (2003)
Drsný, neuvěřitelně drsný příběh. Jen nemůžu přijít na to jakej kretén napsal do Obsahu/infa přesný děj celého filmu. Já jsem měl to neuvěřitelné štěstí a nečet jsem to, protože jinak bych nemel to závěrečné překvapení.
Michael (1996)
dosti nedotahnuty...
Od súmraku do úsvitu 3: Dcéra obesenca (1999)
Rozhodně lepší nez dvojka i kdyz je tam celkem dost nepochopitelnych zaberu
Revízori (2003)
Co k tomu mám říct - Nejlepší film na styl Lynche a nenatočí ho Lynch. Co bych řekl k filmu: Moc toho neřeknu, protože tolik slv chváli nevymyslím. Je to prostě naprostá bomba a je téměř neuvěřitelné, že něco takového vzniklo v Maďarsku a ne od nějakého provokujícího Američana. Jednoduše je vše v tomoto filmu dokonalé: Hudba, děj, ale hlavně zpracování.
Dannyho jedenástka (2001)
Na poprvy to je dost dobra krimi komedie, ale kdyz to vidite vickrat a vickrat vsimate si cim dal vice detailu a vidite ze je to vlastne dokonaly...
Sabotáž (1999)
No pokud jde o film, je to hrůza. Vse je stejne strasne jako u ostatnich becek, ale je tu neco co bych vyzdvihl obzvlast a to jsou specialni efekty - ty byly jako v Utopenci na uteku a tam si z toho delali prdel ... ta 1* je za to ze ten hlavni zaporak vypadal jako muj trener...
Telo na telo (2002)
Tak dementni dej se da prirovnat pouze k filmu podobnym Infernu. A par srackovnich scen tam ....
Lovkyňa tajomstiev (1999) (seriál)
Neuveritelne pruhledny scenar kazdeho dilu - hledaji poklad, nekdo se k nim prida, najdou poklad, ten kdo se k nim pridal je zradi, svaze je, ty dva je dohonej, poperou se s nima a konci to happy endem - ANI JEDEN DIL JINEJ!!!
Jana z Arku (1999) (TV film)
Mam 1 otazku: Proc Kanadani tocej film z historie Francie?
Zverokruh (2004) (seriál)
Ta 1* je za titulkovou pisen... Je spatny, hodne spatny - o nicem, nesmyslne a o hereckych vykonech skoda ztraty slov ...