Obľúbené filmy (7)
Matrix (1999)
Naprosto skvělý film aneb pohled do duše jednoho vyvoleného.
Lola beží o život (1998)
Hola hola lola lola dobře že už si tady ... 100% nejlepsi film o Lole a běhání
Sedem (1995)
Tomuto filmu se nedá nic vytknout - za vše mluví jeho vysoké umístění ve všech žebříčcích. Ústřední dvojice podává perfektní výkony a Spacey je bonbonek na dortu a ten konec ...
Donnie Darko (2001)
Výborný snímek, který jsem překvapivě pochopil a doufám, že to není jinak, protože by mě to trošku snížilo můj názor na to jak mám velké IQ.
Slepá zúrivosť (1989)
Perfektní béčko, které má našlapané tempo, skvělé hlášky, akční scény a dojemné scény, co fungují.
Cats (2019)
Přehnaně ambiciózní CGI monstrozita z které jsem miloval každou vteřinu. Nejbizarnější film, co jsem dost možná v životě viděl. Herecké výkony se pohybují od excelentních po "hmm, jsem kočka, tak si tu zablbnu". Herci, zpěváci a tanečníci odvádí skvělou práci, nevědomky jak finálně bizarně budou vypadat na samotném plátně s lidskými obličeji na kočičím těle. Film pro milovníky neobvyklého, neskutečného.