Recenzie (8 375)
Bitka o Planétu opíc (1973)
Líbí se mi celá série, nevím, proč to všici hodnotí tak negativně....jde o zajímavé sci-fi.....možná o jedno z nejpovedenějších anebo se bojíme budoucnosti?!!!:-)))
Záhada zamčeného pokoje (1986) (TV film)
Jedna z nej televizních krimi inscenací....Mistr Teplý byl skvělý herec..
Generál Eliáš (1995) (TV film)
skvělá inscenace....nenií co dodat.....poklona režii i hercům
Proč se vraždí starší dámy (1981) (TV film)
Zajímavý krimipříběh s očekávatelným pachatelem.....a herectví Adamíry mě vždy ohromuje, ta geniální hlasová dispozice a jeho osobnost...setkání dvou velkých českých osobností.
Odplata (1976)
Pokračování známého samotářského pistolníka Djanga....skvělá hudební kompozice..
Policajt v Hongkongu (1975)
Dobré pokračování milé komediální quattrologie.. vždy mě potěšilo, že u každého dílu je nádherná hudba hodící se naprosto do prostředí, kde se zrovna odehrává....myslím, že to mají na svědomí pánové de Angelisové....tímto jim děkuji za vše..!
Policajt drábom (1973)
Dobrá komedie...
Vesničko má středisková (1985)
Komika na svět.úrovni....pod taktovkou Menzela....paráda...opět..
Slavnosti sněženek (1983)
Geniální.....Mistr Šust a režisér Menzel.....klasika..
Guľový blesk (1978)
Naprosto geniální komika od pánů Svěráka a Smoljaka.....