Recenzie (8 382)
Barack Obama: Koncert 2009 (2009) (koncert)
Trochu přehání ten národ tam za Atlantikem... :-((
Zberateľ kostí (1999)
Jeden ze sedmi temných krutých krimithrillerů, kde "geniální" psychopat vraždí lidi na ulici dle jakéhosi postupu, klíč má nic netušící a plně invalidní Denzel celou dobu před sebou, leč prohlédnout rafinovanou lest nebude snadné a pomoci mu má aktivní policistka Angelina...
Sezóna Titanov (2000)
Nevím proč, ale všechny snímky točené s Denzelem W. mi připadají opravdu tolik jednotvárné, heroické a příliš americké, začíná se mi tento človíček opravdu znelibovat a vyjma asi tří filmů neoceňuji mnoho jeho osobnost.!!!
Aligátor II (1991)
Oceňuji onu mystiku, kterou jsem u dvou dílů aligátora jasně rozpoznal, možná, kdyby se realizace snímku ujal schopnější produkční aparát, pak by to bývalo dopadlo jinak.!!! Je v tom i trocha té nostalgie, bylo mi osm, když jsem prvně vyděšen až ke smrti spatřil tohoto filmového netvora. :-))
Aligátor (1980)
Líbivě zpracováno, klasika "animal horroru", dvě dlouhá auta živé váhy se prochází po ulicích a až ve ztokách je teprve doma, hlavní hrdina pochopí, že jedině v jeho prostředí může tohoto zmutovaného plaza navždy zničit, granáty jsou připraveny a odhodlání... :-)
Krokodíl (2000)
Krokodýlů už bylo u filmu dost.! Leč tento vyjímečně zdařile vytvořen počítačem... ještě to jde.
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Průměrná "bondovka", leč s originálním "skřetím" nepřítelem, Mathieu Amalric je přesvědčivý zlosyn. Nicméně slabé.. PS: Nepřijde Vám, že moderní bondovky postrádají "charismatické" záporáky typu Savalase apod...? Čím to asi bude....
Zabití (2005)
Seveřané opět dokazují, že stran přemýšlení a přenesení myšlenek do svých filmových titulů jsou nejlepšími v Evropě. Realistické snímky o vnitřních traumatech, vyvedené dílko.
Vlak smrti (1993) (TV film)
Zajímavě vymyšlený thriller, leč s "béčkovou" realizací, škoda, mohlo to být lepší.
Vánoční koncert Karla Gotta (1979) (koncert)
"Božský Kája" se opět předvedl ve formě asi nejlepší.