Recenzie (8 374)
Quills - Perom markíza de Sade (2000)
Drsná pravda uplynulých staletí.. Výkon Mistra Rushe ohromí, užasnete nad herectvím velkého světového hereckého individualisty.!! :-) Ohavně krásný snímek.
Krysáci (2008) (seriál)
Hlas Bolka je prostě vyjímečně úsměvný... :-)
Polojasno (1999) (TV film)
Vyvedený snímek o jednom historickém datu, které hýbalo naší zemí, dobře zpracováno i na pana Renče..!
Respice finem (1967)
Umělecký dokument je jen fráze, dobrý dokument byl stran pana Špáty realita.!
Psycho (1998)
Zdařilý remake, výkon Vince Vaughana jistě potěší, jinak prostě znovu to samé v novějším hávu.
Psycho 3 (1986)
Trochu moc. Nicméně, bavil jsem se, zvláště, když to dávají po půlnoci, roztomilé ?ukončení? série.
Psycho II (1983)
Možná dobré... leč přeci jen vypracované myšlenkou, dotažené a stejně otevřené..?!
Okno do dvora (1954)
Nejlépe zkonstruovaný snímek žánru thriller minulých let. Kultovní žánrová klasika. Kdo nezná, nezná svět krimithrillerů.!!! :-)
Zadáno pro Alfreda Hitchcocka (1962) (seriál)
Chuťovka.
Topaz (1969)
Hitchcock si s přizvaným Noiretem a Piccolim velmi rozuměli, autor světového thrilleru/horroru je pokládal oba za francouzské velikány herectví.!! :-) Skvělý spy-thriller, kde opět autora samotného uvidíte v malinkém záběru na letišti, kde sesedá z inval.vozíku a zdraví se vřele s příchozím mužem v černém saku...