Recenzie (8 387)
Hodina pušek (1967)
Mě osobně se film velice líbil, nechybělo mu nic, co má takový amer.western mít...
Podporujte svého pistolníka! (1971)
Ničím nezkažená western blbůstka s trochou té omšelosti a stínem filmu podporujte svého šerifa..
Cesta na západ (1967)
Zvláštní film, ani bych ho raději nenazýval westernem, jako spíše realistickým dramatem s opravdu drsným prostředím Západu. Jde o ničím nezkrášlovaný osud mnoha přistěhovalců v tehdejších dobách.
Na pravé poludnie (1952)
..smekám před panem Cooperem, byl to interesantní herec.
Podporujte svojho šerifa! (1968)
No bez výhrady skvělá komika v tvrdé western realitě.
Rio Bravo (1959)
Není co dodávat, stálá akce a neutuchající chuť spravedlivého šerifa v příběhu od Rio Brava...Brávo..:-) A ten skvěle podaný humor v originálním čs dabingu nemá chybu.
Napřed střílej, pak se ptej (1975)
Výborné parodické dílko.. Trochu také na téma Rivalové pod rudým sluncem...?! :-)
Pozvánka pro pistolníka (1964)
Tvrdý a s chladným pohledem vystupující "dlouhoprsťák" Yul.
Zlato v Black Hills (1968)
Asi nejlepší film společně s Tecumsehem a Gojkem..:-)
Posledný súboj (1967)
..skvělé skvělé skvělé.....