Recenzie (8 387)
Piraňa (1978)
Jak může někdo přijít s komedií??!! V tomto případě dosti problematické dílko o vraždících piraňách, které kdysi zvedlo vlnu nenávisti a tyto ryby se mohli začít bát o svou budoucnost v tomto reálném alogickém světě blbců a malichernosti!
Sedem samurajov (1954)
Vyvedený snímek z dávno minulé doby ověnčený skvělým herectvím a režií. Hudba drsně svižná na pozadí působí famósně..:-)
Vtáci (1963)
Jeden z nejuznávanjěších a nejlogičtějších hororů minulých let...skvěle vypracovaný a do děsivého detailu věrný svému žánru...
Hrdinové v pekle (1974)
Poměrně kvalitní film s trochou toho nepovedeného čes.dabingu, ale to se dá přeci oželet....
Un bounty killer a Trinità (1972)
Příjemná klasická hudba a výborný začátek filmu...
Otec a otec (1983)
Série komedií s velkým morálním odkazem a kreditem....pan Veber sklízí mé hluboké poklony za geniální tvorbu společně realizovanou po boku věrného Richarda....a dalších pochopitelně..:-)
To já ne, to on (1980)
..prdlá komika s roztomilou zápletkou a změtí tragických omylů a trapasů, úroveň již mírně stagnuje, ale Richarda nemohu oplatit jinak, než při nejhorším za tři a to se ještě budu smýkat...:-) 4tyři hvězdy proto za nádherné hudební pozadí filmu.
Vyděděnec (1969)
Divný film se spoustou zabitých a ta koncová scéna u chaty v horách....
Posledná žena (1976)
Velice drsný film s opětovnou kritikou společnosti a jejích hodnot tak, jak byly a jsou nastavovány...
Veľká žranica (1973)
Geniální film o neuvěřitelném setkání, které končí strašlivou smrtí....Těžká kritika společnosti se tu odráží spolu se zbídačelou myslí mnohých jejích jedinců..Mimochodem, sešli se zde největší herecké individuality tehdejší Itálie a možná, největší hvězdy současnosti stále ještě nikým nepřekonány.!!