Obľúbené filmy (10)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Koyaanisqatsi (1982)
Interstate (2002)
Hellraiser: Inferno (2000)
Silent Hill (2006)
Nenávisť (2004)
Mechanický pomaranč (1971)
Spalovač mrtvol (1968)
Střihač (2014)
Hlasy (2014)
Parádní biják a adept na film roku. Pokud Vám nevadí krev a barvičky a sluníčko a motýlci, tak rozhodně doporučuju vidět.