Recenzie (385)
Bedřich Smetana: Prodaná nevěsta (2024) (divadelný záznam)
Nojo, zas tu chybí nadhled a smysl pro humor. Si pusťte staré záznamy, když chcete své nedotknutelné dílo mít stále stejné, vždyť je to komická opera ;-) Je to vtipné a pohodové a výkony prostě parádní ;-)
Policie Hvar - Dobro došli (2024) (epizóda)
Dempsey a Makepeaceová po česku se prostě nepovedlo... ty rádoby zápletky v prvních 15 minutách mě totálně odrovnaly... jedna hvězda za lokalitu, fakt jsem se snažila...
Agrometal - Soutěž (2023) (epizóda)
To se fakt nedá ani s nadsázkou - scénář prostě prachmizerný.
Bratia (2023)
Za mne důležitý film a je super. Chybělo mi tam pár jejich majstrštyků, ale nechyběly kontroverze. Výběr herců skvělý a matka rodu Dyková byla úžasná. Doporučuji skvělou knihu Zatím dobrý od Jana Nováka.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Až na některé kousky policie a karikatury politika se mi příběh i zpracování moc líbilo.
Eliška a Damián - Epizoda 4 (2023) (epizóda)
Začínám se bavit, pohodový díl.
Nech svět světem (2023)
No nevim... myslím, že srnkám a plameňákům bylo úplně putna, že mají lidi trošku problém... těmhle prefabrikovaným filmů prostě hodně chybí...
Osada - Epizoda 4 (2023) (epizóda)
On toho debila nehraje... on je :-) Super Holub v Jarmulce, Majer s polyamorií, jako fakt paráda :-)
Osada - Epizoda 6 (2023) (epizóda)
Já se královsky bavím a moc díky tvůrcům :-) Standa Majer nemá chybu...
Prišla v noci (2023)
Úplně si nemyslím, že film je tak dobrý, jak se tu vychvaluje, ale ta extrémně strašná baba/zápletka mi nedovoluje dát filmu hodnocení. A jak už tu někdo píše, záblesky komedie vidím až s Kratinou na scéně...