Recenzie (385)
Řachanda (2016)
První půlka byla na odpad, druhá se trošku zlepšila. Ale to neustálé pitvoření a řechtání... Dryády do slovanského lesa.... usekávání ruky přes které nejede vlak... hlavní hrdina páchá loupežné přepadení...Prostě uřechtaný mišmaš, který má akorát pěkné kulisy a záběry na přírodu.
Stranger Things (2016) (seriál)
Nádherná podívaná. Pánové z TBBT co by dítka školou povinná :-)
Strašidlá (2016)
další pitvořící se blbost...
Ten den přijde (2016)
Špičkový film a obzvlášť skvělé výkony dětí.
Teória tigra (2016)
Z těch tří hyen mi bylo tak zle, že jsem měla tendence od filmu odejít. Naštěstí Bartoška se svou touho po svobodě mě udržel. Velmi vtipný a podařený český film. A dobrý konec na závěr, že dcerka Olga se stihla ještě napravit - příběh odvolaného ředitele ústavu mi tu chybí - patrně by pokazil happy závěr....
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (relácia)
Dvě za tu práci, co si aktéři daly, ale jinak to nemá žádnou invenci - prosté kopírování....
Úplní cudzinci (2016)
Skvělý film a závěr byl přímo kolosální.
Volání netvora: Příběh života (2016)
To Fantasy je fakt jen okrajové. Film je o vyrovnání se kluka se světem a s nemocí jeho mámy. Smutné, ale závěr uklidňující. A Sigourney jako vždy skvělá ve své drsné poloze.
Vtedy v raji (2016)
Sice je to takové neuspořádané, spíš sled výjevů, místy nepochopitelné, ale jako příběh mne to zaujalo.
Walking Dead - Jedného dňa už nebudete (2016) (epizóda)
Bylo na čase, aby někdo z nesmrtelné party taky zemřel, a že hned dva, to bolelo. Série se pěkně vyvíjí a těším se, že na konci bude díky Rickovi po Neganovi.