Recenzie (139)
Howl (2015)
úžasnej horor :) dávám 4 hvězdy, protože jsem se nenudil a film mě dost bavil
Jurassic Prey (2015)
takové filmy by se měly zakázat :D
Kostený tomahawk (2015)
Jeden z nejlepších filmů roku 2015 :) jednoznačně 5 hvězd
Krampus (2015)
Nechte tomu červenou nálepku :) Dle mě je to totální bomba, moc dobrej horor ♥
Labyrint (2015) (seriál)
Labyrint je jeden z nejlepších českých seriálů a kdo mu dá méně jak 3 hvězdy musí bejt úplně na hlavu, za mě jasně 5 hvězd ♥
Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál)
Jasně, že to nemá na Labyrint, ale je to seriál, na kterej se docela rád dívám, takže za mě 3 hvězdy :)
Papierové mestá (2015)
pro mě nejlepší film roku 2015 :) to bylo něco úžasného ♥
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
♫ Love me like you do , 5 hvězd <3
Rudyho má každý rád (2015) (seriál)
Saša Rašilov si dělá velkou ostudu :D
Smrtící vzpomínky (2015) (TV film)
Víc takových filmů, 70%.