Recenzie (453)
Ten, který přežil (2015)
Jelikož filmy s tagy Postakop. Budoucnost patří k mým oblíbeným, tak můžu po bohatých zkušenostech říct, že toto je omyl, jak od čsfd ( 62 % ) tak od Finglentona, jedna hvězda za koncovku.
Kolonie (2013)
Slušné překvapení, celkem kvalitní postapokalipt'ák s dobrým obsazením a nasazením. Originalita tu moc nehraje roli, ale sázka na jistotu se Renfroemu s Tarrem povedla. 75%
Gothika (2003)
Solidní obsazení, solidní scénař.. Takový obyčejný průměr, který jistě neurazí .
Česká MISS 2016 (2016) (relácia)
Soutěž, která je naprosto o ničem pokračuje 2016 s naprosto ubohou dvojicí MAREŠ- BOUČEK . Tento rok vyhrála taková zrůdička do který bych nepíchl ani já, tak mi řekněte o čem tahle soutěž je? Na ulici vidím za den 78 hezčích holek, než Miss, která se k výhře dostane bůh ví jak..
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (relácia)
Ve Slovensku dejme tomu, ale na nově jen další ze spousty omylů..
Saw 3 (2006)
Jednička je o parník nejlepším dílem, nicméně trojka je to nejlepší ze zbylých 6ti. Nějaký nedostatky atd.... Tohle já neřeším SAW je jeden z mých TOP filmů a tak není co řešit... 80%
Spoveď kráľovnej strednej školy (2004)
Jedním slovem DĚS
Big Bounce (2004)
Sice nechápu, za co utratil George Armitage $50mil, ale film který neurazí. Velice kvalitní obsazení v příjemném prostředí. 65%
Chuť lásky (2007)
Morgan Freeman je extratřída, která táhne tento béčkovej slad'ák. 50%
Bezdružice (2015) (seriál)
Omyl roku 2015