Posledné recenzie (28)
Most - Season 4 (2018) (séria)
Tak úžasný krimiseriál jsem už dlouho neviděla a asi zas nějakou dobu neuvidím. Je to přesně ten typ seriálu, který vás pohltí a zůstane ve vás ještě hodně dlouho po dokoukání. Geniálně promyšlené případy, zvraty i psychologie postav. Líbila se mi Ságy spolupráce s Martinem, takže jsem myslela, že se mi po něm bude stýskat více, ale Henrik ho nahradil bravurně. Pak už jsem si jen říkala - více Ságy a Henrika! (I když mi bylo trochu líto, že Sága Martina ani nenavštívila.) Opravdu jsem ocenila "intimnější ladění" čtvrté série, kde jsme se trochu více mohli ponořit do životů postav a vůbec si nemyslím, že by to ubralo na kvalitě, ba právě naopak. Napínavé do poslední chvíle. Seriál se rozhodně může chlubit vzestupnou tendencí. A ani snad nemohu říci, jaký z případů mě dostal nejvíce, protože to byly všechny. Se Ságou jsem se rozhodně ještě loučit nechtěla, takže bych byla určitě ráda, kdyby aspoň ještě jedna série přibyla :) !
Päťdesiatka (2015)
Bohužel, stejně jako u většiny českých "komedií", ani tohle komedie nebyla...
Mentalista (2008) (seriál)
Tenhle seriál řadím mezi své oblíbené hlavně kvůli tomu, že mi přijde super, jakým způsobem vždy dokáže hlavní hrdina Patrick Jane rozlousknout i ty nejsložitější případy. Vím, že existují i jiné podobné seriály, ale Mentalistu mám prostě nejradši. Hlavní příběhová linie, týkající se Rudého Johna, mi také vůbec nepřijde špatná a líbí se mi, jak si jde Jane za svým, a to nejen při chytání tohohle sériového vraha. Možná se dá i říct, že mě to celé občas až trochu fascinuje.