Recenzie (2 438)
D-Tox (2002)
Opravdu to není dobrý film - pouze pro uctívače Slye …
Tankový prápor (1991)
Nejlepší byli ty tanky a jejich řádění po polích a nočním lese. Hospodské kecy, zpívanky a jedny prsa četařky Babinčákové jsou mááálo.
Robin Hood - Kráľ zbojníkov (1991)
Ano v dnešní době to jako historický film chybějící velkolepostí neobstojí. Ale tohle je regulerní taškařice, pohádka pro dospělé.
96 hodín: Zúčtovanie (2014)
Todle je pěkně parchantská rodinka, povím vám. Akce nepřehledná, lokace nudné a záporák ve slipech ??? Už prosím stačilo...
96 hodín: Odplata (2012)
Vraždící albánští kuplíři, kteří chtějí spravedlivě pomstít smrt svých synů? oukeej, ale pořád to má grády a Istanbul je dostatečně sexy.
Air America (1990)
Komediální drama z války v zemi, kde válka nebyla? Pěkné da da, ale určitý šarm to má.
Bezstarostná jazda (1969)
Příliš dobré na to, abych neuznal, že jde o kultovní kousek. Možná lehce naivní příběh a jeho podání, ale ty silné momenty s bílou sílou vidláků ...
James Bond: Dr. No (1962)
jen ze skvělého filmu vznikne kult ...
Je treba zabiť Sekala (1998)
Příběh je to velmi silný. Škoda, že Vladimír Michálek nedostal na své filmy nikdy pořádný rozpočet .. Dokud ještě chtěl točit velkofilmy....
Ponorka U-571 (2000)
Výborný kus pořádné poctivé práce. Ovšem těch zničených plavidel na jednu chromou rachotinu z první světové … :-)