Recenzie (2 438)
Moulin Rouge (2001)
Update 2018: Už to není takový videoklipový mazec - doba řeci jen pokročila a těch rychlsotřihových filmů jsou mraky, ale stále vynikající cíťové muzikálové inferno se skvělou Nicole.
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
No pozitivem Auto zabiják je, že po něm dostal Tarantino rozum a vy*ral se na takové experimenty a točí už jen regulerní filmy. Samozřejmě crash uprostred a honička na závěr fenomenální.
Big Lebowski (1998)
Update 2018: Býval jsem barbar barbar barbar!
Meno ruže (1986)
Repete po letech -
Cesta do Indie (1998) (TV film)
UPDATE 2019: Napodruhé ještě lepší. A to je to staré 20 let … Díky Cestě do Inde mě snad nikdy nenapadne tam jet.... ----- Velmi kvalitní upřímný a poctivý dokumentární film, u kterého časem zraje to, že jej točili budoucí superprofící na začátcích kariéry.
Tábor tigrov (2000)
On to je kvalitní film, jen by se neměl srovnávat s Kubrickovou Olověnou vestou. je úplně jiný, vážný, bez kamerových fines... Tvrdý.
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
UPDATE 2020: I podruhé naprosto v pohodě dobrodružná zábava. Zhruba stejně dobré a předvídatelné jako druhý díl původního Jurského parku. ------ Na pátý díl série výborná práce.
Robocop (2014)
ˇUplně něco jiného než původní Robocop - seriózní temné drama z pozadí celé události … i relativně málo akce, ale díky skvělým hercům a dobrému scénáři je to opravdu kvalitní a smysluplný remake/nová linie příběhu …
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Krásný roztomilý příběh …
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Perfektní zážitek.