Recenzie (1 098)
Profesionáli (1977) (seriál)
Pro mě jeden z nejlepších seriálů..Boddie a Doyle ty se s nikým nepáraj...Prostě bomba...
Vyháňač diabla 2: Kacír (1977)
nevim proč to má tak špatný hodnocení
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Jinak to nejde než pět hvězdiček pro popelku
Tak plynie čas (1965) (seriál)
Tak jde čas a odpadů je čím dál víc
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Nejlepší scény jsou se psem a nejhorší s dítětem. Gene Deitch natočil asi nejhorší díly ze všech. .
Mrázik (1964)
Nastěnce jednu *, Ivanovi taky *, Marfuše taky *, Maceše taky *, a komu tu poslední to se ještě rozmyslim až se podíval o silvestru na Mrazíka...Zazvonil zvonec a komentáře je konec...
To je ale bláznivý svet (1963)
Bláznivý svět bude pořád....
Uspořená libra (1963) (TV film)
Nepříšlo mi to nějak dobrý ani jsem se moc nezasmál...
Princezná so zlatou hviezdou (1959)
Mám moc rád český pohádky, ale tahle mi zatim nesedla...asi se mi nelíbí její kožíšek
Dobrý vojak Švejk (1956)
Začátek je super, ale postupem času je to docela pěkná nuda. Tak sem musel ubrat jednu hvězdičku z předešlích pěti.